Resuming podcast
Z 2003-11-06 UM RAIANAIR 2
10/02/2012

Z 2003-11-06 UM RAIANAIR 2

Arxiu/ARXIU 2003/

AI

El vol inaugural de Ryanair des de Reus a Londres pateix un retard de quatre hores, generant nerviosisme entre els passatgers que havien de fer connexions o tornar diumenge a la tarda. Paula Donahue, cap de màrqueting de Ryanair, explica que la companyia és puntual però que aquest incident sorgeix per llei de Murphy entre els més de 15.000 vols setmanals. Ryanair insisteix en el seu model punt a punt i no assumeix responsabilitats per connexions perdudes. A més, el vol de tornada diumenge es va haver d’anul·lar per horari de l’aeroport de Reus tancat, oferint alternatives de canvi de destinació o horari. Els passatgers poden presentar reclamacions mitjançant una carta per correu ordinari i rebran resposta en una setmana.

Marcadors

Retard i ambient dels passatgers
Compartir

El vol de Reus a Londres pateix un retard de quatre hores i els passatgers mostren nerviosisme per possibles connexions perdudes.

Explicacions de Ryanair
Compartir

Paula Donahue defensa la puntualitat de Ryanair i atribueix el retard a incidents puntuals entre els molts vols setmanals.

Connexions i responsabilitats
Compartir

Ryanair recorda que opera en model punt a punt i no assumeix responsabilitats per connexions perdudes; ofereix recomanacions als clients.

Canvi i anul·lació de vols de tornada
Compartir

El vol de tornada diumenge s’anul·la per horari d’obertura de l’aeroport de Reus, i es proposen alternatives de canvi de destinació o horari.

Procés de reclamacions
Compartir

Els passatgers han de presentar reclamacions per correu ordinari i rebran resposta en un termini d’una setmana.