Aquest programa d’“Un quart de català” amb Enric Garriga repassa la nova campanya de la Plataforma per la Llengua que compra sis dominis .cat de grans marques que no etiqueten en català (Covega, Danone, Lidl, Nutrexpa, Aspirina i Durex) per fer públic el tracte discriminatori. Explica com funcionen aquestes webs i com cediran els dominis a les empreses si comencen a complir la llei. També s’ofereix informació sobre el rebuig de l’ISO al codi VAL per al valencià, es fa una breu agenda cultural sobre cinema infantil i el supermercat de revistes en català, i es tanca amb la pregunta per guanyar una motxilla de productes normalitzats.
Enric explica l’estudi de la Plataforma per la Llengua sobre l’etiquetatge de grans empreses i com han comprat els dominis .cat de sis marques (Covega/Coca-Cola, Danone, Lidl, Nutrexpa, Aspirina i Durex) per exhibir dades comparatives i pressionar-les a incorporar el català. Exposició de la iniciativa, l’accés als continguts i la cessió dels dominis si compleixen la legalitat.